Hamza Anaç İlkokulu


Vizyon: Türk Milletinin milli,ahlaki,insani,manevi ve kültürel değerlerini benimseyen ,koruyan ve gelişgeliştiren;2-Ailesini,vatanını ,milletini seven ve daima yüceltmeye çalışan;3-Beden zihin,ahlak,ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir kişiliğe ve karaktere,hür ve bilimsel düşünme gücüne ,geniş bir dünya görüşüne sahip,insan haklarına saygılı,kişilik ve teşebbüse değer veren,topluma karşı sorumluluk duyan ,yapıcı,üretici ve verimli kişiler yetiştirmektir.

Misyon: Türk Milletinin refah ve mutluluğunu arttırmak;milli birlik ve bütünlük içinde ekonomik ,sosyal ve kültürel kalkınmayı desteklemek ve hızlandırmak,Türk Milletini çagdaş uygarlığın yapıcı ,yaratıcı ,seçkin ortağı yapmak

Başarılar: Okulumuz 2007 yılında Sağlık Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yapılan denetimde Beyaz Bayrak,2010 yılında Mavi Gök-Yeşil Yaprak,Geleceğe Enerji Kalsın bayraklarınıda almaya hak kazanmıştır.Ayrıca il çapında Matematik İl birinciliği ,Boyama il birinciliği ve sportif başarılarıda mevcuttur.

Saatler: 08.30-14.55
Isınma: Kalorifer (Doğalgaz)
Bağlantı: ADSL
Yabancı Dil: İngilizce
Servis Bilgisi: Öğrencilerimiz okula yürüyerek ulaşmaktadırlar.
Sportif Etkinlikler: Geleneksel Çocuk Oyunları, Atletizm Etkinlikleri, Yüzme, Futbol Turnuvası
Bilimsel Etkinlikler:
Proje Çalışmaları: Enerji Verimliliği, Sıfır Atık, Geri Dönüşüm, Okulum Temiz
Diğer Hususlar: Okulumuz "Çevre Dostu 1000 Okul" projesine dahil edilmiştir.

Telefon - 03382146766

Belgegeçer -

Eposta - Göndermek için tıklayınız

WEB - https://hamzaanacilkokulu.meb.k12.tr

Adres - Cumhuriyet Mahallesi 654. Sokak No3 Merkez/KARAMAN

Öğretmen :13
Öğrenci :221
Derslik :10
Kütüphane Kitap Sayısı :1750
Öğretim Şekli :Normal Eğitim

Yerleşim Yeri - Okulumuz şehir merkezinde olup Cumhuriyet mahallesinde yer almaktadır.

Adres - Cumhuriyet Mahallesi 654. Sokak No3 Merkez/KARAMAN

Ulaşım Okulumuza ulaşım rahat bir şekilde yapılmaktadır.Dolmuş ve otobüs hattı üzerindedir.

İl/İlçe Merkezine Uzaklık Okulumuz il merkezindedir.